« Işık Saçan Masalar | Main | Çocuklu Evler »
TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d83451e9a369e20105369c9c50970c
Listed below are links to weblogs that reference Cıvıl Cıvıl Çatılar:
You can follow this conversation by subscribing to the comment feed for this post.
The comments to this entry are closed.
Ah Hatice hanim gercektende civil civil. Resimdeki cati katlari oldukca güzel dizayn edilmis ve kullanisli.
Posted by: Hatice M. | 12/27/2008 at 07:57 AM
yazdığım yazıyı tekrar yolladım
dün akşam yazdığımı belkide görmediniz diye öncelikel sayıyorum yada ağır kaçtığı içni kendi özeleştirinizi yapmadığınız içni yayınlamadınız mı diyeyim acaba?
açıkçası özgürlük naraları atıp bunları isterken bu kadar katı durmuyorsunuz neden kendinize gelince özgürlük veremiyorsunuz acaba?
eğer o yazdığımı yayınlasaydınız medeni cesareti yüksek olgun biri olduğunuzu sayardım ama yayınlamamanız(ki ben hala iyiniyetliyim gelememişte olabilir belki yorumum diyede düşünüyorum)sizin kendi durduğunuz noktadan ben yapabilirim ben şuyum buyum hallerinde olan çocukluğumuzdaki ego nedir bilmeyip egosu şişkin olan çocuklar gibi olmaktan öteye geçemez.
umarım sırça köşkünüzden sizde birgün sıyrılabilirsiniz...!
Posted by: Zelda | 12/31/2008 at 07:07 PM
öncelikle merhaba;
ilk önce her ne olursa olsun emeğinize sağlık diyerek söze başlıyorum sizi uzun zamandır gerek diğer adresinizden gerek bu adresten takip etmeye çalışıyorum.
diğer adresinizde bazen neden bu kadar da dergilerden fırlamışcasına anlatımı olan bir hayat diyordum ama bu siteyle bu ülkenin şartlarıyla değil modern-batılaşmış bir aile yapısıyla büyüdüğünüzü hissetmeye başladım zamanla.
biliyorum belki sözcüklerim ağır kaçtı ama orta hallice birşey demek isterdim meramımı anlatamamaktan çekinerek böyle dedim.
1.açıkçası diğer sitenizde;kurulan şık sofralar çeşidi 10 çeşitten aşağıya düşmeyen sofralar ve her daim huzur pompalanan hayatlar-para var huzur var(mı)?-.
yemek tarifini anlarım ama unutmayınki bir avuç mutlu azınlık dışında bu ülkede hala yer sofrasında ve emekli maaşıyla geçinmek zorunda olan,yada kirayı verip elien kalan 3 kuruşla ne yapacağının derdinde olan insanlar var,hatta dünyada yoksulluğun almış başını gitmiş durumdayken sizin hayatınızda bunun hiç yerinin olmaması ilginç!
böyle bir beklenti içinde olmam sizin sitenizden inançlı mümin bir kimlikle de belirtilmenizdir sonuçta inandığınız Allah ve Peygamberi sizin hayatı algılayışınız perspektifte sunmuyor değil mi yaşamı?
sahabe döneminde yaşayın da demiyorum ama gettolaşmış bir hayat çerçevesinden bakarak kast sistemi tarzından evlilikler yaparak nasıl bir tablo ilginç,ironi gibi.
o Peygamber ki değil miydi fakir ile zengini eşleştirip evlendiren?
2.özelliklede bu site tabi bu sözcükleri açık açık dememi gerektiren farkındamısınız ben modern ve batı sözcüğünü bu site sayesinde daha rahat kullandım sizin için çünkü sitenizde yararlandığınız fikir,aldığınız foroğraf,yayınladığınız bütün kişiler yabancı siteler ve sahipleri yani toplasanız bu ülkeden böyle evler zor bulursunuz tamam sizin çevrenizde muhakkak çoktur ama şöyle orta halli evlere gidin biraz daha burjuvalaşmayan noktalara bakın isterseniz,çünkü sizin burada gösterdikleriniz ülkemizden değil zaten bizim ülkemizde insanlar evine alacağı ampul için bile düşünüyor marketin indirimli ürünlerini alarak tasarruf ediyor nerde kaldı bu ev döşemeler.
bu verdiğiniz örnekler hayatımıza göre değil sizin ve sizler gibi bir avuç insanın hayatına göre umarım gün gelir sitenizde yardım için banner bulundurmakla kalmayıp O insanların da perspektifinden bakıp anlamaya çalışır ve inandığınız peygamberin hayatı algılayışını düstur edinebilirsiniz..
ve umarım bu yazıyı yayınlayabilirsiniz...
Posted by: Zelda | 12/31/2008 at 07:08 PM
merhabalar zelda hanımın yorumunu okuyunca yazmadan duramadım.zelda hanım belliki zor günler geçirmiş bir kardeşimiz çünkü bu öfkesi ve hırçınlığı bana bunu düşündürüyor.ama şunu unutmamalısınız zelda hanım "HAKSIZ ELEŞTİRİ GİZLİ BİR İLTİFATTIR".
size kesinlikle katılmıyorum
Posted by: rana | 01/01/2009 at 11:39 PM
Zelda Hn.
Her kesimden, farklı gelir düzeyi ve görgülere sahip insanların ziyaret ettiğine inandığım portakal ağacı ve kırmızı minder sitelerinin ev sahibi Hatice Hn. mütevazi bir insan olmasa yaşamını bizimle paylaşmazdı. Bugüne kadar aldığı eğitim ve kendisinin EQ ve IQ'su birleştiğinde muhteşem yazılar çıkıyor ortaya. Kaçımız yıllarca düzenli olarak günlük(üstelik halka açık) tutabiliriz?
Hatice Hn.'a haksızlık ettiğinizi düşünüyorum.
Posted by: Filiz | 01/07/2009 at 12:32 PM
merhaba hatice hanım
ben yaklaşık 2 yıldır sitenizi takip eden biriyim. Zelda hanımın eleştirilerini yayınlayacak kadar medeni cesaretiniz olduğuna emindim ama bir kez daha bunu görmek beni mutlu etti.
bence dekorasyon bir zevk meselesidir.sizin yayınladığınız mekanlar yada objeler sizin takip edipte hoşunuza giden bizimle paylaşmak istediğiniz şeyler...
bunların uygulanabilirliği olmak zorunda değil ki birinin imkanı vardır hayatına geçirir. Diğer bir kişi oradaki ayrıntılardan fikir alır.
islam kültüründe misafir ve misafir ağırlamanın adabı zaten hayranlık uyandıracak başka bir mevzuudur. kimse evinde kendisine 9 çeşit sofra kurmuyor hergün misafirler için yapılan şeyleri hayat tarzı sanmak garip bir bakış açısı bence...
benim esas anlayamnadığım şey hayat tarzımızla yada dünya görüşümüzle bunun neden bağdaştırıldığı ve bağdaştırılmak istendiği...
peygamber efendimiz gibi yaşamak çabasında olduğumuzda da onlar arap adetleridir neden taklit ediyorsunuz diye eleştiriliyoruz... malesef bazı insanlar bizi hayatlarının hiç bir yerine sığdıramıyorlar.
ben de matematik öğretmeniyim ve örtülü olduğum için bir çok ön yargıyla karşılaşıyorum
bi çoğunu aşsam da bazı kemikleşmiş fikirler var ki aşılamaz...
sizi yaptığınız bu güzel çalışmalardan dolayı tebrik ediyorum. herşeyin güzel ve gönlünüzce olması duasıyla
rabbim sizi ve bizi efendimize komşu yapsın inş.
Allah'a emanet olun
Posted by: makbule | 01/07/2009 at 12:32 PM
Merhabalar!
Sitenizi ilk günden itibaren ilgiyle takip ediyorum ama uzun süredir yenilenmediğini görüyorum.Bunun yukarıda okuduğum maille bir ilgisi varmı merak ettim.
Posted by: kazime | 01/07/2009 at 12:32 PM
SİTEDE Bİ GARİPLİK VAR.NEDEN HİÇ GÜNCELLEME YPMIYORSUNUZ MERAK ETMEYE BAŞLADIM DOĞRUSU.HAYIRDIR BİR SORUNMU VAR.GAYET İYİ GİDİYORDU OYSAKİ.
Posted by: sema | 01/07/2009 at 12:32 PM
Merhaba,
ben her iki sitenizide uzun süredir takip ediyorum.Pek yorum yazmadım ama zelda hanımın yorumunu görünce yazmadan edemedim.Tabi adı üstünde kendi yorumudur.Ama bence konularrı karıştırmış diye düşünüyorum.Zira bu sitede bizimle paylaşılan güzel şeylerle insanlara yardımın,para ve huzur gibi kavraramların ilgisi yok diye düşünüyorum.İnsanlar kendi imkanlarına göre yaşar.İstediği kadar yardımınıda yapar.Yani insanlar muhtaç diye zenginken fakir gibi yaşamak şart diye birşey duymadım ben dinimiz içinde.Böyle söylüyorum diye durumum çok iyidir zannetmeyin.Bende kimi zaman yer sofrası kurarım .Kimi zamanda misafirlerimi güzel bir masada ağırlamaya çalışırım.Buralarda gördüklerimizi birebir uygulayamayız belki ama bütçemize göre güzel fikirlerde ediniyoruz.Veya benim gibi çoğumuz belki sadece bakmayı seviyoruz.Madem siz bu tür şeylerden rahatsız oluyorsunuz neden insanlara yardım etmek yerine bu tür sitelerle meşgul oluyorsunuzki.Ltf söylediklerime kırılmayın.Ve birilerine bir şey söylerken bir daha düşüünn.
Posted by: isimsiz | 01/07/2009 at 12:32 PM
doğru bir söz olabilir görünen eğriğilin karşısında.
katılın veya katılmayın o zaman mümkünse diğer sitenizde özellikle dindarlık kokan cümleleriniz olmasın olur mu?
size kimse peygamber zamanı gibi yaşamaktan bahsetmiyor çağın getirdiği olanakları kullanmak başka ast-üst mücadelesi tadında hayatlar yaşamak ve sunmak başka.
biliyorum ki tek tek düzelecek iş değil bu ama şu an biryerlerde bombalar bile yağıyorsa hepimizin bu sorumluluğunda
batılı bir hayatı benimsemeye çalışmak ve onların sunduklarına milyarlar yatırmak size ne kadar dindar bir yaşam gibi geliyor?
bu bir tarafı olayın ama birgün umarım bunlar da doğruluğuyla açığa çıkacaktır.
neden başka birilerine bu söylenmiyor sizce çünkü savundukları bu tarz fikirler yok değil mi ortalama bir şekilde hayatı algılayış tarzlarına uygun yaşıyorlar ama bizler mümin olmaktan bahsederken ucu kaçmış bir yaşamı götürmeye çalışırkern ne kadar mümin durabiliriz?
biliyorum ki anlaşılır sözcükler olarak gelmeyecek size ama şu an eşi mühendis hali vakti yerinde bir teyzemin bile geçen hafta söylediği kurduğu cümleler hala doğru olmaya çalışanlar var dedirtti.
"Allah sofraya koyduğumuz 10 çeşittende dolu dolu olan dolablarımızdan da soracak,insanların inanç için hesapta örttüğü ama milyarlar verdiğinden de vs vs"
bu kişi bunları yapmadığı mütevazı yaşamaya çalıştığı halde imtina ediyor ve alnı öpülesi de dedirtiyor kendi için.
"hak'kın rahmeti su gibidir
o ancak, alçak yerlere akar."
Mevlana..
Posted by: Zelda | 01/07/2009 at 12:32 PM
selamlar her iki yorumuda okudum ve yazamadan edemedim evet ne yazikki ulkemizde bir ekmege bile muhtac kardeslerimiz var tarifler sofralar orta hallilerin biraz ustunde oluyor ama bu bir site herkesin alicisi begenicisi var isteyen okur isteyen yapar isteyende benim gibi yorum yazar gundemde hatice hn.sitesinin ne yayinladigi degil gazzedeki kardeslerimizin baslarina yagan bombalar var lutfen uyanalim
Posted by: Zeynep DORUK | 01/07/2009 at 12:32 PM
merhaba Hatice,
yaklaşık 5 aydır bloglarını takip ediyorum,yeni evli olduğum için hem dekorasyon hem de yemek tarifleri benim için çok önemli. bende birçok bayan ve senin gibi çalışıyorum üstelik henüz çocuğum yok. ama senin gibi düzenli olarak bir sitenin sorumluluğunu yüklenemiyorum. neden acaba? çünkü bu iş gerçekten sabır,beceri ve özveri istiyor. birçoğumuz sadece okuyarak bu güzel işe destek vermekle yetiniyoruz. şahsım adına sana gıptayla bakıyorum ,çünkü insanların tek yönlü değilde biçok şeyle uğraşabiliyor olmasının hayata anlam kattığını düşünüyorum. malesef bazen gıpta ile kıskançlık arasındaki ince çizgi aşılabiliyor, o zamanda sana ve seni sevenlere ufak bir tebessümle "beşer şaşar"demek düşüyor sanırım:)herkesin yaşam tarzı,sosyal konumu,zevkleri,hayata bakış açıları farklıdır. evinde oturacak sadece bir kanepesi olan insanın bile bence senin sitendeki fotoğraf ve fikirlerden kendine çıkaracağı birşeyler olabilir..televizyonlarda her gün ,bizim kültürümüzle,yaşantımızla,gelenek göreneklerimizle alakası olmayan yaşantılar "normal"kıstası altında 7den 70e herkese izlettiriliyorken,bu kadar masum ve faydalı bir işin eleştrilmesini haksızlık olarak görüyorum..
Allah yardımcın olsun..
Posted by: aslıhan | 01/07/2009 at 12:32 PM
Zelda hanim, Hatice hanim portakal agacinda bir yazisinda ya da yorumunda benzer bir duruma cevap vermisti aslinda. Kendisi o sofralarin her zaman kurulan sofralar olmadigini, nadiren misafirleri agirlamak icin kurulan sofralar oldugunu ve evinde daha sade bir yasam surdurdugunu soylemisti. Kaldi ki misafir agirlama da israf mantigiyla kendi soframizdaki israf mantigi cok farkli seylerdir. Evinizde aksamlari en fazla iki cesit bile yapiyor olsaniz misafirinize hurmeten butcenizin el verdigince yapmaya sunmaya calisirsiniz. Bunda kotu bir sey yok. Onun disinda herkesin ozel hayatidir, elbette ki elestirmek hakkiniz ama Hatice hanimin neye ne kadar harcadigini, nereye ne kadar yardimda bulundugunu, ne gibi hayirlari ya da hatalari oldugunu bilmeden biraz fazla ileri gitmissiniz. Ben Hatice hanimi sahsen tanimam, bu sozleri soylemekte de ne kazancim var ne kaybim, sadece bir muslumanin diger bir muslumanin kalbini boyle umarsizca kirmasi bana hic dogru gelmedi. Siz hak hukuktan bahsederken kul hakkini unutmussunuz sanki.
Gercekten bilincli musluman olmak fevkalade bir meziyet, bu yonunuzu takdir ettim ama ofkeyle kalp kirmak ne kadarini alip goturur bu meziyetin Allah bilir.
Hatice hanim biz biliyoruz her begendigimizin/begendiginizin evimize/evinize girmedigini, her pisirdiginizi sadece kendiniz yemediginizi. Olur arada boyle seyler. :)Islerinizde basarilar dilerim.
Posted by: Betul | 01/07/2009 at 12:32 PM
Hayatta herkesin mucadelesi, herkesin beklentileri farkli degil mi? Bir elin 5 parmagi bir mi? Nasil herkesin ayni hayat bicimini uygulamasini bekleyebilirsiniz ki? Bu siteyi bir Ermeni Hristiyan, bir Musevi takip edemez mi? Herkesin musriflik anlayisi, iyi kazanc anlayisi, guzel sofra anlayisi farklidir. Kimisi Filistinliler icin yardim toplar, kimisi Afrika'daki aclar icin. Biri digerinden daha mi az insandir? Birinin yardimi otekinden daha iyi veya kotu niyetli midir? Hayatta onemli olan niyet degil midir? Kim, ne hakla digerinin yasantisini elestirme hakkina sahiptir?
Hatice Hanim yaraticiligiyla ve zevkiyle bir cok kisiye ilham olmustur, belki sayesinde evine geldiginde zevkli sofralar bulan esler olmustur, kurabiyelerle sevindirilen cocuklar olmustur, dunya kulturunden insanlara sevdirilen tadlar olmustur. Unutmayin hersey niyettir. Iyi niyetliyse insan, ki Hatice'nin mesajlari cogunluk tarafindan hep iyi anlasilmistir, elestirilecek bir sey yoktur. Ben sadece elestiren tarafin bakisinda kotu niyet gorebiliyorum.
Saygilar,
Posted by: Fikret | 01/08/2009 at 07:58 PM
Hatice Hanım,
Dekorasyon önerilerinizi severek takip ediyorum. Can sıkıcı bir yorum almışsınız.
Günlük hayatın birçok anı dramdan ibaret, her anında onu yaşıyoruz. Sizin blogunuzu ziyaretimiz bu gerçekten bizi ne yazık ki uzaklaştırmıyor, sadece ve sadece hayatın farklı yönlerinin anlık renk alımlarını sağlıyor, anlıkta olsa mutlu ediyor.
Her an hüzünü yaşamak insanı üretken yapmaz, umarım o hanımefendi bunun farkındadır.
Posted by: gülden | 01/11/2009 at 05:53 PM
ne oldu niye site güncellenmiyor
Posted by: hatice | 01/12/2009 at 02:13 PM
Gozler guzelligi gormeli,burunlar guzel kokulari koklamali,kulaklar temiz guzel sozleri duymali,diller guzel sozler soylemeli.
Bu dunyadaki guzellikleri bize, butun sitelerinde sunan guzel huylu,guzel sozlu,guzellikleri goren guzel gozlu sevgili Hatice,lutfen sitelerini guncelle.Butun insanlara gunu guzel baslattigini bil ve asla vazgecme.
Sevgiler.
Posted by: Ruhan Ozkaymak | 01/12/2009 at 04:11 PM
El-insaf!
diyorum ve başka da birşey diyemiyorum.
çünkü ben kimseyi kırmak yermek adına kullanmadım cümleleri ama unutmayalım şu an bir tabağa ver(diğimiz)ilen milyonları Allah bizden soracak helede bir mümin eziyet çekiyorsa daha çok soracak ki dünya kuruldu kurulalı mümin insanlar eziyet görmüştür hayatlarını sefahat içinde sürmemiştir.
ben hatice hanıma değil"oğlum sana söylüyorum gelinim sen anla"latifesi gibi kendime de diyorum bunları.
bakın ben evimizde bazen 4-5 çeşidi bulan günlerde yada en çokta evimizde önem verilen kahvaltı zamanların çokluk görünce yada normalde de yaşadığımız hayatın büyük sorunlarda olmadığını görünce korkuyorum çünkü öyle değil hayat işte görüyoruz insanlar şu an birçoğunun bayat yemem dediği ekmeğe yada bizim bir eşarba verdiğimiz tabağa verdiğimiz paraya muhtaçlar ama bu tek filistin içni geçerli değil hep vardı bu ve dünya durdukça olucak peki neden Hz.ömer zamanında zekat evrilicek kişi bulunmazmış?
kişiler hakettikleri gibi yönetilirmiş,bizlerin başındaki insanlar adil olmayabilir diye suçlarken kendimize de bakalım onlar olamasada biz olabiliriz değil mi?
hatice hanım sizin için özel olucak ama bende sizden bilahare duymadığım ve ekşi sözlük dahil nette birçok yerde görüğüm ablanızın bilindik bir ailenin sizinde aynen böyle bir ailenin gelini olmanız bana pek adil gelmedi biliyorum ki bunları yargılamak ne bana düşer ne de gerek var ama dediğim gibi insanlar sizin mümin kimliğinizi görünce bunun üzerine konuşma hakkını veriyorsunuz çünkü geçen duyduğum birinden "peygamberiniz değilmiydi zengini fakirle,fakiri zenginle evlendirin diyen"minvalinde cümleler ona cevab verebilmek için hayatlarımızı da öyle götürmeliyiz değil mi?
şu söylediklerimi sizden önce eğer ben yapıyorsam yapıcaksam emin olun önce Allah(cc)benden sorsun yada beni o hale getirmesin eğer yanımda bir insan açsa ben aç kalayım o kalmasın emin olun aman vicdanım rahatlasın diye değil çünkü o bir faydacılık sadece insan olduğu içni o değeri vermek lazım birde o PEYGAMBERİN ümmeti olduğumuz için o ihlasa sahip olmak içni mücadele!
emin olun dağınık oldu ve çok uzattım özürler,maksadım kırmak yermek yada düzeltmek değil ama artık mümin adı altındaki insanlardan kendi tanıdıklarım dışında uzak duruyorum çünkü milyarlık-trilyonluk hayatlar yaşayarak mümin olunacağını KURAN anlatmıyor ve aksini söylüyorsa işte orada tıkanıklık vardır umarım bunların ayırdına varan insanlardan oluruz eğer olmadıysak ta Allah hidayetini artırsın içimizde diyorum.
Posted by: Zelda | 01/12/2009 at 09:27 PM
bir aciklama yapar misiniz lutfen sayfaniz neden update edilmiyor? biz merakla bekliyoruz, lutfen.
Posted by: Fikret | 01/13/2009 at 04:53 PM
Zelda hanımın yazdıgı yazıyı esefle kınıyorum ,kendımı zor tutuyorum umarım kotu seyler yazmam.Madem kendınız bole sıtelerı sevmıyorsunzu nıye takıp edıyorsunzu efendım etmeyın keyfımızın kahyasımısınız.alla alla yaaa cok ıyı cok super cok hanım efednıdır hatıce hanım .yazık yazık ınsanlara ıyılık yaramıyor cok yazıkkkk
Posted by: hacer | 01/13/2009 at 05:52 PM
merhabalar;
ben londarada yasiyan daha dogrusu yasmak zorunda kalan (maddi sebeplerden dolayi)bebegini tek basina buyuten ve sadece esimin calismasiyla gecinen bir bayanim.maalesef zelda hanimi cok yanlis algiladiginizi dusunuyorum.kendisini kiskanclikla suclamadan once biraz fazla israf oldugunu kimse itiraf edememis dogrusu.bende defalaca bir senedir yazdim ama hatice hanim yayinlamadi bir turlu.kendisi cok becerikli cok caliskan bi hanim ama bu kadar imkan olduktan sonra biraza zekaniz caliskanliginiz belli bi kulturunuz varsa tabiiki bunlar ortaya cikar.nolur yanlis anlamayin ama resimlerde ve yazilardan anlasiliyorki hanimefendi acaip bi sosyetik hayatta.ispanyadan universite okuyan kardesi geliyo sofra mukemmel devamli davetler devamli sofralar kahavaltilar cok guzelde bu kadar cesitli sofrayi hangimiz hazirlayip bukadar sik misafir cagirabilirizki?biraz mantikli olalim lutfen misafiri bende seviyorum evin bereketi ama bu haniminki ultra lux geldi bana ve bu ekonomik krizde israf bence.bebeginin dogum gununde gecen sene ayni masada 2 pastasi vardi dusunebiliyomusunuz.Allah uzun omurle versinde cocuguna birak pasta almayi bisey alamayan insanlar var bayramda ozel gunlerde.nitekim artik bayramda cocuklarin bayram geliyo diye sevinme olayi da yavas yavas bu maddiyatsizliklardan dolayi bitmistir benim vatanimda.yani hayat pembe gozluklerin ardinda degil...biraz gercekci olalim lutfen.tamam site guzelde hatice hanimin gercekleri ve dunyasi cok farkli arkadaslar...
Posted by: yonca | 01/13/2009 at 06:14 PM
Zelda Hanım gidin işinize!!!
Bir erkek olarak portakalağacını 2004'den beri takip ediyorum. İstemiyorsanız gidersiniz başka bir siteye.
Olaya çok ama çok dar bir çerçeveden baktığınızı farkındamısınız? Belki biraz Ümit Meriç gibi, lakin ifade etmeye çalıştığınız şeyle ifade ettiğiniz şeyler çok farklı.
Uzun lafın kısası inançlı olupta çağın nimetlerinden ve imkanlarından faydalanmak şarttır. Hatice Hanım bunu başarmışsa ne mutlu, bunda babasının, annesinin, eşinin katkısı olduysa şahane. Ama lütfen bir insanın bunca emeğini bir çırpıda yerin dibine geçirmeyin!
Daha iyisini ve güzelini yapabiliyorsanız buyurun yapın.(Allah sizinde yardımcınız olsun ne diyelim)
Posted by: Arda | 01/14/2009 at 12:12 PM
merhaba
Öncelikle şunu söylemeliyim. Hatice hanımın pasta ve böreklerinin tariflerinde, yabancı, çok pahalı ve asla alamayacağım bişey daha görmedim. Ben bu siteyi yıllardır takip ederim. Pardon ama 3 yumurta, şeker.. sizin evinize hiç girmedi mi Zelda hanım. O şaşalı sofralar dediğiniz şeyde asla abartı olmadığını düşünüyorum. Kabul günü yapıldığı zaman hepimiz o sofralardan kuruyoruz.Üstelik orta altı konumunda geçim standardına sahibim. Hepimiz Gazze için bu zor dönemlerde elimizden geleni yapıyoruz, mesela benim çalıştığım şirkette para toplanıyor.
Kırmızı mindere gelince, sadece fikir alabilmek için bence. Oturup da ordakinin aynısını yapamayacağımıza göre..? Lütfen insanları eleştirirken biraz daha düşünün. Site sahibinin suçlu olduğunu şahsım adıma düşünmüyorum. Size de bu ironik duyurlılığınız için teşekkür ederim.
Posted by: sevim | 01/14/2009 at 05:05 PM
Çatı görmek istemiyorum:) Lütfen güncelleyin artık:)
Posted by: Ceren | 01/15/2009 at 12:27 PM
Zelda hanım sanırım bu siteleri takip edenlerin, beğenilerini yazanların, tarifleri isteyenlerin sular gibi bu işlere para harcadığını, burda yorumları yazılı olanların evlerini de böyle pahalı dekor ettiğini zannediyor. Şaşırdım açıkçası. Ben her iki siteyi de uzun süredir takip ediyorum ama ne dekorasyona para harcadım ne de 10 çeşit sofra kurdum. Biraz abartmıyor musunuz Zelda hanım? İnsanların fikir alış verişi için site açmaları ne zamandır günah oldu acaba? FOtoğraflara bakmakta, tarifleri uygulamakta ne gibi bir sakınca var sorabilir miyim? Ne kadar güzel oluyor halbuk, banyomda, evimde, mutfağımda neyi nasıl yerleştirebilir, fikir alıyorum.
"Dindarlık kokan cümleler" demişsiniz. İşte bundan korkarım. Bizler zaten ne çalıştığımız ortamlarda ne okullarımızda elhamdülillah bile demeye çekinir hale gelmiştik, ama şimdi görüyorum ki bunu yasaklayanlar arasında dindarlar da var. İfade özgürlüğü var bu ülkede Zelda hanım, sizin de yasakçılardan ne farkınız kaldı bu yorumları yazdıktan sonra..
Kimin ne yaptığına, ne kadar yardım ettiğine, nasıl sofra kurduğuna karışacak konumda değil kimse.. İstersem 10 çeşit açarım, istersem bir çeşit.. Ama yardımımı da yaparım, bunun için neden bu kadar öfke dolusunuz?Müslüman böyle olmamamlı bu kadar kin dolu hiç olmamalı..
Posted by: aysetuba | 01/18/2009 at 12:11 AM